דלג לתוכן מרכזי

תקנון

1. מועדון "ירושלמי"

עיריית ירושלים מפעילה את מועדון "ירושלמי" לתושבי העיר ירושלים הרשומים במרשם האוכלוסין, במטרה להעניק הטבות ייחודיות ומגוונות לתושבי העיר.
תושבים שיצטרפו למועדון "ירושלמי" ייהנו ממגוון רחב של הטבות ייחודיות בתחומים רבים, אירועי תרבות, ספורט ועוד.

2. אפליקציית "ירושלמי"

עיריית ירושלים פועלת ליצור ולהרחיב את מאגר ההטבות עבור כל האוכלוסיות הגרות בעיר. עיריית ירושלים מעניקה חברות במועדון ירושלמי ללא עלות למגוון אוכלוסיות כפי שיפורט בהמשך ובמלאי מוגבל.
עיריית ירושלים פיתחה את אפליקציית "ירושלמי" המאפשרת לבצע מגוון של שירותים עירוניים ומימוש הטבות לחברי מועדון "ירושלמי".

 

3. עלות החברות במועדון "ירושלמי" ותוקפה:

  • עלות החברות במועדון ירושלמי הינה 20 ₪ ותוקפה לשנתיים.
  • חידוש החברות שפג תוקפה מותנה בתשלום של 20 ₪ ותקף לשנתיים.
  • במקרה של אובדן כרטיס החבר, יעדכן התושב את מוקד "ירושלמי" ויונפק עבורו כרטיס חדש בעלות של 20 ₪.
  • עיריית ירושלים רשאית לשנות מעת לעת את עלות החברות במועדון ירושלמי.
  • ישנן אוכלוסיות המצטרפות ללא עלות ותוקף החברות משתנה כפי שיפורט בהמשך.

 

4. תנאים לחברות במועדון "ירושלמי":

  • תושבי העיר ירושלים הרשומים במרשם האוכלוסין בלבד.
  • אזרח שלא מופיע במרשם האוכלוסין לא יוכל להצטרף למועדון "ירושלמי" למעט אוכלוסיות מסוימות וכפי שיפורט בהמשך.
  • החברות במועדון ירושלמי החל מגיל 14 שנים ומעלה.
  • על המבקש להצטייד בצילום ת"ז הכולל ספח ומסמכים רלוונטיים נוספים כפי שיפורט בהמשך.
  • התושב יצולם לצורך חברותו במועדון.

 

5. פירוט דרכי הצטרפות למועדון ירושלמי, לפי סוגי  האוכלוסיות:

  • נוער - תלמיד מגיל 16-14 הלומד בירושלים וגר בה יהיה זכאי להנפיק כרטיס עם צילום ת"ז ההורה הכוללת ספח ואישור הסכמת ההורה. תלמיד מגיל 16-14 הלומד בירושלים אך לא גר בה יהיה זכאי להנפיק כרטיס עם צילום ת"ז ההורה הכוללת ספח + אישור לימודים ממוסד בירושלים המוכר על ידי מנהל החינוך בעיריית ירושלים ואישור הסכמת ההורה. תלמיד פנימייה הלומד בירושלים יהיה זכאי להנפיק כרטיס בהצגת ת"ז + אישור והסכמת הורה/ אפוטרופסות + אישור מהפנימייה על השתייכותו אליה.
    תלמיד מגיל 16-18 הגר בירושלים זכאי להנפיק כרטיס עם הצגת ת"ז הכוללת ספח ובה כתובתו בירושלים. תלמיד הלומד במוסד לימודים בירושלים המוכר על ידי מנהל החינוך ירושלים אך לא גר בירושלים זכאי להנפיק כרטיס עם הצגת ת"ז תלמיד הגר בפנימייה בירושלים זכאי להנפיק כרטיס תושב עם הצגת ת"ז + אישור מקורי מהפנימייה על השתייכותו אליה
  • סטודנטים - תושבי העיר ירושלים שהינם סטודנטים ולומדים במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה בירושלים זכאים להצטרף למועדון "ירושלמי" ללא עלות ובתוקף לשנה אחת בלבד. סטודנטים שאינם ירושלמים ולומדים במוסדות להשכלה גבוהה בירושלים, זכאים להצטרף למועדון "ירושלמי" ללא עלות ובתוקף לשנה אחת בלבד ויוכלו ליהנות מהטבות הניתנות ללא קוד קופון בלבד. יש לצרף חוזה שכירות על מגורים בירושלים.
  • תלמידי ישיבות - בני ישיבות הלומדים בישיבה מוכרת ממשרד החינוך ואגף הישיבות, זכאים להצטרף למועדון "ירושלמי" ללא עלות ובתוקף לשנה אחת בלבד.
  • צה"ל ושירות לאומי - תושבי העיר ירושלים שהינם חיילים בשירות סדיר, חיילים משוחררים, חיילי מילואים, או בני/בנות שירות לאומי המשרתים שנתיים זכאים להצטרף למועדון "ירושלמי" ללא עלות ובתוקף לשנתיים. יש להציג ת.ז + ספח הכולל כתובת מגורים בירושלים ואת אחד מהמסמכים הבאים: חיילים בשירות סדיר - יש להציג חוגר חיילים משוחררים - יש להציג תעודת שחרור חיילים מילואים - יש להציג תעודת מילואים פעיל (בהצדעה) בתוקף המשרת/ת 10 ימי מילואים ומעלה בני/בנות השירות הלאומי - יש להציג אישור מהאגודה נכי צה"ל – יש להציג תעודת נכה
    בני/בנות השירות לאומי שאינם תושבי ירושלים ומשרתים בה, יוכלו ליהנות מהטבות הניתנות ללא קוד קופון בלבד.
  • עולים חדשים - עולים חדשים בשנתיים הראשונות לעלייתם לארץ זכאים להצטרף למועדון "ירושלמי" ללא עלות ובתוקף לשנתיים. יש לצרף תעודת עולה.
  • גמלאים - גמלאים תושבי ירושלים זכאים להצטרף למועדון "ירושלמי" ללא עלות וללא הגבלת תוקף. נשים זכאיות מגיל 62, גברים זכאים מגיל 67.

* כמות הכרטיסים מוגבלת וכל הקודם זוכה
* הנפקת הכרטיסים ללא עלות ובהצגת/צירוף האישורים הרלוונטיים בלבד.
* באחריות התושב לחדש את הכרטיס (לפי הפירוט מטה בדרכים להצטרפות).
* כל המחדשים הנמצאים באותו מעמד המאפשר להם חברות חינם, זכאים לחדש חינם בכפוף לתנאים וכמות הכרטיסים.


6. דרכים להצטרפות למועדון ירושלמי:

  • אפליקציה: יש להוריד את האפליקציה מהחנויות המקוונות של אפל ואנדרואיד בכניסה ראשונית יש לבצע תהליך רישום ראשוני. הדרך המהירה והנוחה ביותר!
    הורדת האפליקציה בגרסת אנדרואיד: לחצו כאן
    הורדת האפליקציה בגרסת אייפון: לחצו כאן
  • מוקד טלפוני: שעות מענה טלפוני בימים: א', ב', ד', ה', בין השעות 13:30-9:00
    יום ג', בין השעות 13:30-9:00, 18:00-16:00
    ניתן להשאיר הודעה מעבר לשעות המענה בתיבה הקולית וצוות ירושלמי יחזור אליכם בהקדם.
  • מוקד פרונטאלי: מוקד מועדון ''ירושלמי'' פוע � בכיכר ספרא 1, קומה 3 ובעמדת המודיעין בקומת הכניסה.
    שעות קבלת קהל במוקד בימים: א', ב', ד', ה', בין השעות 15:00-9:00
    יום ג', בין השעות 18:00-15:00
  • דואר ישראל: ניתן להוריד טופס למילוי, יש לצרף את המסמכים הרלוונטיים ו-20 ₪ דמי חברות ולשלוח לכתובת: עיריית ירושלים, כיכר ספרא 1, קומה 3, מוקד ירושלמי 9414109.
    במידה ואינך זכאי להצטרף למועדון יוחזר לך כספך בניכוי הוצאות משלוח. באחריות התושב לוודא כי אכן עומד בקריטריונים להצטרפות למועדון "ירושלמי".


7. הטבת חנייה

  • חבר מועדון ''ירושלמי'' בתוקף, זכאי להטבה.
  • הטבת חנייה איננה ניתנת באופן אוטומטי. בעת הצטרפות התושב למועדון "ירושלמי" עליו לבקש להנפיק מדבקה עבור הרכב, למימוש ההטבה.
  • חבר מועדון אשר אין ברשותו מדבקת רכב, יכול להצטרף בכל עת להטבת החנייה בפנייה למוקד.
  • השוכר רכב לתקופה שעולה על 90 ימים יציג אישור מחברת ההשכרה, המאשר שהרכב מושכר על ידו בלעדית. עם סיום תקופת ההשכרה על השוכר להסיר את המדבקה ולהחזירה למוקד ההנפקה.
  • הנוהג בכלי רכב ממקום עבודה/צה''ל/מונית יציג אישור ממקום עבודתו המאשר כי הרכב בשימושו הבלעדית.
  • בעל כרטיס תושב יוכל להנפיק מדבקת חניה אחת בלבד לשימוש רכב אחד.
  • חובה על מקבל ההטבה לאחר הנפקת המדבקה, להדביקה על שמשת הרכב.
  • מדבקה שאינה בתוקף לא תכובד ואי חידושה יגרור הגשת דוח חניה.
  • חבר מועדון ירושלמי זכאי לקבל מדבקת חניה אחת עבור רכב אחד לניצול הטבת חניה, ובאחריות חבר המועדון לוודא כי מספר הרכב שהוטבע ע''ג המדבקה זהה למספר הרכב שביקש להנפיק עבורו. במידה ואין התאמה, יעדכן במידי את מוקד ירושלמי ויפעל להנפקת מדבקה חדשה.
  • יכול התושב להנפיק מדבקה לכל רכב שיבקש ובתנאי שמדובר במדבקה אחת.
  • תונפק מדבקת חניה למחזיקי כרטיס מגיל 16 ו- 9 חודשים בלבד (גיל קבלת רישיון נהיגה).
  • על חבר מועדון ירושלמי שברשותו מדבקת חניה, לוודא כי המדבקה שברשותו איננה דהויה וניתנת לקריאה. במקרה ומדבקת החניה דהויה יש לפנות טלפונית למוקד ירושלמי לקבלת מדבקה חדשה.
  • מדבקה לא תקינה שאיננה ניתנת לקריאה תגרור קבלת דוח חניה.
  • המדבקה הינה אישית ומיועדת לבעל הכרטיס בלבד ואינה ניתנת להעברה.


שימוש באיזי פארק
בעת החנייה יש להפעיל את מכשיר האיזי פארק ולקודד את המכשיר לקוד המתאים לפי התמרור באזור ולפי סוג המכשיר. מכשיר ''איזי פארק'' 42-1 | 43-1 | 44-1 או במכשיר ''איזי פארק פלוס'' 02-12 | 02-13 | 02-14.

  • יש להצמיד את המכשיר לחלון הרכב.
  • הכרטיס נטען בדמי חניה בעמדות הטעינה המוצבות ברחבי הארץ. ניתן לקבל מידע על מיקום עמדות טעינת הכרטיס במוקד שירות ''איזי פארק'': 1-700-700-789.
  • הפעלת מכשיר ''איזי פארק'' בקוד מוזל ללא המצאות מדבקת ''ירושלמי'' בתוקף תגרור קנסות.


שימוש בפנגו וסלופארק - חניה סלולארית -
עיריית ירושלים תעדכן את חברות שירותי החניה בדבר ההטבה המגיעה למנוי בתוך 48 שעות ממועד ההנפקה.

  • ההנחה תינתן במעמד החיוב ומתאריך קליטת הנתונים בחברות פנגו וסלופארק
  • באחריותו הבלעדית של התושב לוודא קבלת ההנחה על ידי ספק החנייה הסלולארית.
  • הפעלת פנגו או סלופארק ללא המצאות מדבקת ''ירושלמי'' בתוקף תגרור קנסות.

 

8. מימוש הטבות

  • מימוש ההטבות הניתנות עם קוד קופון יעשה באמצעות אפליקציית "ירושלמי".
  • ישנן הטבות בעלות קוד קופון וישנן הטבות קבועות ללא קוד קופון.
  • מימוש הטבה בעלת קוד קופון מחייבת הורדת ומסירת קוד לנותן ההטבה.
  • כמות הקופונים הניתנים להורדה ומימוש, כפי שמופיע באפליקציה בפירוט ההטבה.
  • כמות הקופונים הניתנים להורדה ומימוש בהטבת ילדים, כפי שמופיע באפליקציה בפירוט ההטבה.
  • מימוש הטבות ללא קוד קופון מותנה בהצגת כרטיס דיגיטלי או כרטיס פיזי. במכירה טלפונית יש למסור את מספר הכרטיס.

ההטבות מתעדכנות מעת לעת באתר ירושלמי ובאפליקציית ירושלמי ועל חבר המועדון להתעדכן באמצעות הנ"ל, והינן מוגבלות על בסיס כל הקודם זוכה.

 

9. פניות ציבור

מוקד מועדון ''ירושלמי'' פועל בכיכר ספרא 1, קומה 3 ובעמדת המודיעין בקומת הכניסה.
שעות קבלת קהל במוקד בימים: א', ב', ד', ה', בין השעות 15:00-9:00
יום ג', בין השעות 18:00-15:00
שעות מענה טלפוני בימים: א', ב', ד', ה', בין השעות 13:30-9:00
יום ג', בין השעות 13:30-9:00, 18:00-16:00
ניתן להשאיר הודעה מעבר לשעות המענה בתיבה הקולית וצוות ירושלמי יחזור אליכם בהקדם.

ליצירת קשר חייגו: 1-700-53-00-02
פקס: 02-6298066
דוא''ל: yerushalmi@jerusalem.muni.il


כתובת למשלוח מכתבים: עיריית ירושלים, כיכר ספרא 1, קומה 3, מוקד ירושלמי 9414109
חפשו אותנו בפייסבוק: ''ירושלמי - כרטיס ההטבות לתושבי ירושלים‎''

עכשיו גם באפליקציית "ירושלמי"
הורדת האפליקציה בגרסת אנדרואיד: לחצו כאן
הורדת האפליקציה בגרסת אייפון: לחצו כאן

מוקד ''ירושלמי'' עושה מאמצים להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
יש לך בקשות מיוחדות? רעיונות להטבות נוספות? הצעות לייעול? פניות ציבור?
דעתך חשובה לנו.
פנה אלינו באמצעות הטופס המצורף.

 

10. עסקים

עיריית ירושלים מעודדת הצטרפות בתי עסק ומוסדות במגוון רחב של תחומים אל נותני ההטבות, באמצעות פרסום נרחב של ההטבה ופרטי העסק באמצעי התקשורת השונים וביניהם: אפליקציית ירושלמי, מודעות בעיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט, מסרונים ועוד.
עיריית ירושלים מספקת מדבקה המעידה על עסקים המכבדים את כרטיס ''ירושלמי''.
לבקשת הצטרפות אנא שלחו דוא''ל לכתובת: yerushalmi@jerusalem.muni.il ונציג יחזור אליך תוך 24 שעות.