דלג לתוכן מרכזי

אמנת שירות

אנו עובדי מוקד ירושלמי מצהירים ומתחייבים להעניק שירות המותאם לצרכי וציפיות קהל לקוחותינו, תושבי העיר ירושלים. נפעל למתן שירות מקצועי, אמין, יעיל, זמין ונגיש בסביבה נעימה ובטכנולוגיה המיטבית שתעמוד לרשותנו. אנו מתחייבים להעניק יחס של כבוד, אדיבות, התחשבות מרבית והקפדה על זכויות מקבלי השירות ומתן מידע עדכני ומקיף על השירות שבתחום אחריותנו.

המוקד מתחייב:

  • מענה לפניה טלפונית - עד 3 דקות בשעות המענה.
  • חזרה לתושב בהשארת הודעה במענה האוטומטי - עד 24 שעות מקבלת ההודעה (במסגרת שעות העבודה).
  • הצטרפות / חידוש למועדון ''ירושלמי'' באמצעות אפליקציה / דואר / פקס / חיוב אשראי טלפוני - שליחת הכרטיס לבית הלקוח עד 10 ימי עבודה.
  • הנפקת מדבקה לרכב למימוש הטבת חניה באמצעות דואר / פקס - שליחת המדבקה לבית הלקוח עד 10 ימי עבודה.
  • הצטרפות למועדון ''ירושלמי'' בשירות הפרונטלי - קבלת הכרטיס במעמד ההנפקה.
  • פניות ציבור באמצעות טופס מקוון באינטרנט - מענה ראשוני – תוך 24 שעות | מענה סופי – תוך 7 ימי עבודה.
  • שליחת הודעה על מועד פקיעת תוקף הכרטיס באמצעות מכתב /sms - שלושים יום לפני מועד פקיעת תוקף הכרטיס.
  • עדכון אתר ''ירושלמי'' והאפליקציה במידע עדכני על השירותים וההטבות - 24 שעות מפתיחת תוקף ההטבה.
  • שליחת מדבקה לבית העסק ''כאן מכבדים ירושלמי'' - 7 ימים מיום פתיחת תוקף ההטבה.
  • בקשה של בית עסק להצטרף למועדון נותני ההטבות - מענה ראשוני – 24 שעות | תשובה סופית – 7 ימים.


מוקד ירושלמי תמיד לשירותך!!!